Klantenservice

1. Contacten

Voor een snellere behandeling, gelieve de referenties mbt uw vraag te preciseren: klantennummer, bestelnummer, dossiernummer, factuurnummer, artikelreferenties…

E-mail

U hebt een speciale vraag of u wilt een opmerking maken ? info@wesco-group.be

U kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag van 9u tot 17.30u  :

  • of per telefoon: 02/757 11 52
  • of per fax : 02/757 11 36
  • of per post : WESCO J.B. VINKSTRAAT 12 - 3070 Kortenberg - België
2. Dienst Na Verkoop

Dienst Na Verkoop

Onze Klantenservice neemt alle klachten in aanmerking en vindt binnen 15 dagen een oplossing

U hebt 15 dagen bedenktijd!

In geval van beschadiging tijdens het transport kunt u dit binnen 3 werkdagen na ontvangst van het pakket via een aangetekend schrijven melden bij de transporteur.

Als het artikel u niet bevalt of als u een fout hebt gemaakt in uw bestelling, beschikt u conform de wet over een periode van 7 dagen na ontvangst om ons dit schriftelijk te melden. U kunt het artikel ruilen of een tegoedbon of terugbetaling vragen. Als dienst heeft Wesco deze periode verlengd tot 15 dagen. U hoeft ons slechts het product in nieuwe staat en in de oorspronkelijke verpakking te retourneren, de kosten zijn hierbij voor uw rekening.

Toestemming “Terugzending” downloaden


Onze garanties

Op al onze producten wordt 1 jaar garantie gegeven!

Met uitzondering van klein materiaal (papierwaren en artikelen voor creatieve hobby's…), artikelen met uiterste verkoopdatum en wanneer het een defect of beschadiging betreft bij normaal gebruik van het product.

Tot uw beschikking

Vragen, klachten, ruilen…
Het personeel van onze klantenservice staat klaar om u de beste oplossing aan te bieden.


Onze algemene verkoopvoorwaarden raadplegen

Klantenservice: