PROGRAMMEREN Initiatie Let’s Go Code

PROGRAMMEREN Initiatie Let’s Go Code

58 038171
  • Garantie 1 jaar
+ 5 jaar
per spel
€ 57,50
Op voorraad

Beschrijving

Conform het schoolprogramma!
Kennismaking met STEM!

Met een programmeerbare robot wordt het volgende aangeleerd:
- zelfcorrectie van fouten
- analytisch redeneren
- logica (als > dan)
- samenwerken
- inschatten van afstanden
- ruimtelijk inzicht
- plannen

Dit programmeerspel dat in een echte omgeving wordt gebruikt, is ideaal om kinderen vertrouwd te maken met programmeren en coderen (STEM) zonder elektronica. Met dit spel leren kinderen programmeren dankzij bewegingen die hen helpen om zich te concentreren, informatie te onthouden en hun fouten te corrigeren. In een groepje bereiden ze een reeks stappen voor die vervolgens door een ander kind moeten worden uitgevoerd. Er kunnen hindernissen worden toegevoegd om het moeilijker te maken.

Technische gegevens

  • Klas
    Cycle 1 à 3
  • Spel
    voor 2 kinderen.
  • Samenstelling
    20 dubbelzijde programmeerkaarten, 20 doolhofmatten, 2 robots en 8 ‘speciale’ kaarten.
  • Afmetingen
    Programmeerkaart: Zijkant: 12,7 cm.
  • Duur
    Gemiddelde duur van een spel: 20 min.
  • Vervaardigd van
    SCHUIMRUBBER.
  • Levering
    Geleverd met een pedagogisch boekje.

+ Pedagogie

  • Kennismaking met programmeren.

Je zult ook leuk vinden

.
Search engine powered by ElasticSuite