The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Conform het schoolprogramma! Kennismaking met STEM!
Met een programmeerbare robot wordt het volgende aangeleerd: - zelfcorrectie van fouten - analytisch redeneren - logica (als > dan) - samenwerken - inschatten van afstanden - ruimtelijk inzicht - plannen
Dit programmeerspel dat in een echte omgeving wordt gebruikt, is ideaal om kinderen vertrouwd te maken met programmeren en coderen (STEM) zonder elektronica. Met dit spel leren kinderen programmeren dankzij bewegingen die hen helpen om zich te concentreren, informatie te onthouden en hun fouten te corrigeren. In een groepje bereiden ze een reeks stappen voor die vervolgens door een ander kind moeten worden uitgevoerd. Er kunnen hindernissen worden toegevoegd om het moeilijker te maken.