Informatie nodig, een vraag ?

Bij Wesco staan we steeds klaar om u te helpen !

Mes retours et remboursementsMes retours et remboursements

Mijn retourzendingen
en terugbetalingen

Mes bons d'achat, code promo, e-carte cadeauMes bons d'achat, code promo, e-carte cadeau

Mijn vouchers, promo codes, e-giftcard

 Mijn bestelling

Betaalmethodes

  • Via kredietkaart VISA of Mastercard
  • Via overschrijving (enkel instanties, collectiviteiten, scholen)
  • Via Paypal (Return Fee Refinded, zie gedetailleerde voorwaarden)
  • Via Bancontact

Een probleem om te bestellen

Mijn bestelling naar een derde partij sturen

Op onze site is het mogelijk om een mandje klaar te maken en het vervolgens naar een betaalorgaan te sturen (bv: u bent een gemeentelijke crèche en de bestelling wordt betaald door het gemeentebestuur). 

Hiervoor dient u volgende stappen te volgen: 

  1. Log in op uw account.
  2. Maak uw winkelmandje aan en bevestig het.
  3. Op de leveringspagina selecteert u het adres waarnaar de bestelling moet worden verzonden (het adres van uw vestiging)
  4. Op de facturatiepagina selecteert u uw betaalorgaan door te klikken op "FACTUUR AAN EEN DERDE" :
    • Als het betaalorgaan reeds in uw adresboek is ingevoerd, wordt het e-mailadres weergegeven in het keuzemenu “Selecteer een extern betalend orgaan/vestiging”.
    • Anders kies in dit menu "Nieuw extern betalend orgaan/vestiging" en geef e-mail adres in.
  5. Dien uw aankoopverzoek in door op "BESTELLING INDIENEN" te klikken.

 Bevestigen van een bestelling ontvangen van een derde partij

Bij ontvangst van een e-mail met het verzoek om bevestiging van een bestelling door een derde partij:

  1. Log in met uw inloggegevens of maak uw account aan.
  2. Ga naar het menu "WINKELMANDJES", zie “Winkelmandjes in wacht” Deze mandjes vragen om actie uwentwege.
  3.  Klik hiervoor op het "oog"-pictogram onder Actie, om de details van het mandje te zien.
  4. Hier kunt u kiezen voor “BESTELLEN/WIJZIGEN” van het ontvangen mandje.
  5. Volg verder het klassieke proces door “BEVESTIGEN” te kiezen.

Een bestelformulier afdrukken

Klik op deze link om de pdf van het in te vullen bestelformulier te downloaden.

Advies bij het ontvangen van pakketten

De goederen worden verzonden op risico van de ontvanger, zelfs de portvrij verzonden goederen.

Op de dag van levering dient u in aanwezigheid van de leverancier de vrachtbrief en het aantal en de staat van de geleverde pakketten te controleren.

  1. Als u een probleem met de levering vaststelt, dient onmiddellijk de vermelding «pakketten beschadigd» of «ontbrekende pakketten» te worden aangebracht op de vrachtbrief.
  2. Op het ontvangstbewijs, schrijf uw naam voluit, vermeld de datum en zet uw handtekening en eventueel stempel.
  3. Bij vastgestelde schade dient binnen 72 uur, per aangetekend schrijven, een klacht te worden ingediend bij de transporteur; een kopie van deze klacht dient ter informatie tevens verstuurd te worden aan onze klantendienst :
    WESCO J.B. VINKSTRAAT 12 - 3070 Kortenberg - België
  4. Als deze procedure niet in acht wordt genomen, kan aan de klacht (ontbrekende of beschadigde artikelen) niet tegemoet worden gekomen.

Let op: De vermelding «onder voorbehoud van uitpakken», vertegenwoordigt geen enkele verhaalbaarheid jegens de transporteur.


Mijn levering

Volg mijn bestelling

Geef uw bestelnummer in op onze pagina VOLG MIJN BESTELLING

Levertermijn

Afhankelijk van de beschikbaarheid van uw artikelen:

  • Voor een product dat op voorraad is, wordt u binnen 5 tot 8 dagen geleverd.
  • Als sommige artikelen niet op voorraad zijn, wordt uw bestelling in verschillende malen verzonden en dit van zodra de artikelen beschikbaar zijn.
    We informeren u over de leverdatum van uw bestelling, in de stap Levering.

Verzendkosten


€ 5,90 incl. BTW: levering door transporteur of bpost* (leveringsmethode alleen beschikbaar voor particuliere klanten)
Wesco biedt u de verwerkings- en verzendkosten aan vanaf een aankoop van € 250,- op de site.

* Door te kiezen voor bezorging door bpost, doet u iets voor de planeet! La Poste (Frankrijk), de eerste klimaatneutrale postspeler, zorgt voor de CO2-neutraliteit van al zijn aanbiedingen door al zijn CO2-uitstoot te compenseren.

Levering op een ander adres

Op de leveringspagina van het bestelproces, duidt u aan "Ander adres".


Mijn retourzendingen en terugbetalingen

Terugzending

Als een artikel u niet bevalt kunt u het binnen de 20 dagen na ontvangst van uw bestelling herroepen.
Volg hiervoor de onderstaande stappen :

  1. Aanloggen op uw account
    Ga naar "Mijn online bestellingen" in uw klantenaccount.
    Kies het juiste ordernummer en klik op "Zien".
    Op het einde van uw besteloverzicht klikt u op de knop "Artikel terugzenden".
  2. Vul het formulier in
    Gelieve het volgende formulier stap voor stap in te vullen. U zal hier het product dat u wenst te retourneren kunnen aanduiden, het aantal, de reden van terugzending alsook of u een terugbetaling wenst of een kredietnota.
    Eenmaal het formulier ingevuld is, klik op "Bevestig" om uw aanvraag te bevestigen.
  3. Stuur het product terug
    Indien de verantwoordelijkheid bij Wesco ligt (beschadigde, niet werkende of niet overeenstemmend met uw bestelling) zal onze dienst naverkoop u binnen de 24 werkuren contacteren om uw retour te behandelen.
    Indien het gaat over een retour om persoonlijke redenen, dient u het product terug te zenden volgens de aangegeven voorwaarden.
    U kan op dat ogenblik het vooraf ingevulde retourformulier afprinten en toevoegen in uw pakket.
  4. Opvolging retour
    Nadien kan u de opvolging van uw aanvraag volgen in de rubriek "Retour product" van uw klantenaccount.

Omruil / Terugbetaling

Uw terugbetaling of omruiling vindt plaats (onder voorbehoud van beschikbaarheid van het artikel) binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel in nieuwe staat.
De terugbetaling vindt plaats met hetzelfde betaalmiddel dat u bij uw aankoop heeft gebruikt.

Contacteer onze DNV (Dienst Na Verkoop)

Zie onze pagina Klantenservice


Mijn account

Activeer mijn WEB-account

Klik op « Account aanmaken »

Voer in het gedeelte « U bent al klant bij WESCO », uw klantnummer AA gevolgd door 6 cijfers in en vervolgens « uw postcode ». Klik op « OK » om uw postgegevens op te halen.

Vul de velden « e-mailadres » en « wachtwoord » in om het aanmaken van uw WEB-account te voltooien.

Mijn AA-klantnummer opzoeken

Uw klantnummer staat vermeld:

  • op uw facturen
  • op de orderbevestiging
  • op de verzendings-e-mail van uw bestelling

Wachtwoord vergeten

Om een nieuw wachtwoord te verkrijgen, klik op « Uw wachtwoord vergeten? ». E-mailadres ingeven en druk op "OK".

Bescherming van mijn persoonlijke gegevens

Zie onze pagina Privacybeleid


Mijn prijsofferte

Maak een offerte

Zet uw mandje om in een offerte door op de knop "PRIJSOFFERTE AANVRAGEN" te klikken of voer uw referenties in op de pagina Bestelling per referenties.

Promotiecodes zijn niet toegestaan ​​bij het accepteren van een offerte.


De Wesco ADVANTAGE CLUB

De Wesco ADVANTAGE CLUB

Vind details van de club op de pagina « De Wesco ADVANTAGE CLUB ».


Mijn vouchers, promo codes, e-giftcard

Promo codes

Een promotiecode moet worden vermeld op de pagina "Mijn winkelmandje" in het veld "Promo code".

Vergeet niet na te gaan :

  • de toepassingsvoorwaarden van het aanbod (bv.: behalve creatieve hobby's, boeken, enz.,,)
  • de geldigheidsdatum van de aanbieding
  • de site waarop de aanbieding betrekking heeft
  • als de code maar één maal geldig is en je deze al hebt gebruikt bij een eerdere bestelling.
  • Promotiecodes zijn niet toegestaan ​​bij het accepteren van een offerte.

Vouchers

Tijdens specifieke evenementen kan de firma Wesco gratis een tijdelijke voucher uitgeven.
De vouchercode kan worden ingevoerd in een winkelmandje op onze site www.nl-wesco-eshop.be .
Alle gebruiksvoorwaarden van vouchers vindt u in onze algemene voorwaardens.

Bied een e-giftcard aan

De details van het gebruik van een e-giftcard vind je op de pagina « De Wesco e-giftcard ».

Gebruik een e-giftcard

Uw e-card kan in verschillende malen rechtstreeks op de site www.nl-wesco-eshop.be worden gebruikt door de persoonlijke code van uw e-giftcard in te voeren bij het bevestigen van uw winkelmandje.


Aankoopadvies

Product advies

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon 02/757 11 52

 

Bestel snel met een csv-bestand

Op de pagina "Bestellen op referentie" kunt u de referenties één voor één invoeren, of al uw referenties integreren door een .csv-bestand te downloaden (slechts 2 kolommen: referentie en aantal).

Als u een Excel-bestand heeft, moet u dit omzetten in .csv-indeling. Om dit te doen, moet u uw document opslaan door op Bestand > Opslaan als te klikken. Klik vervolgens op Bladeren om te kiezen waar u uw bestand wilt opslaan. Selecteer 'CSV' in het vervolgkeuzemenu 'Opslaan als type'.

U kunt vervolgens terugkeren naar de pagina Bestellen op referentie en klikken op “Mijn bestand uploaden”.

Blader de catalogus

U kunt door al onze catalogi en brochures bladeren op de webpagina « Onze catalogus ».

Wesco aanbiedingen en nieuws

Schrijf in voor onze nieuwsbrief om informatie te ontvangen over Wesco promoties en nieuwe producten. Klik op "Schrijf in voor onze Nieuwsbrief", (bovenaan de webpagina), vul het formulier in en bevestig.
U kan de nieuwsbrief ten alle tijde stopzetten.

Waarschuwing voor frauduleuze sites

Frauduleuze sites die elementen van ons merk nabootsen, zijn de afgelopen maanden in aantal toegenomen. Hun doel: u aantrekken met Wesco-producten tegen sterk gereduceerde prijzen en u financieel oplichten. WEES VOORZICHTIG: bijzonder aantrekkelijke prijzen zijn niet synoniem zijn met goede deals!

Search engine powered by ElasticSuite