The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Glasvezels zijn onmisbaar in een multizintuiglijke ruimte omdat kinderen zo al voelend en tastend heel wat ontdekken en visueel worden gestimuleerd. Verlicht zorgen ze voor een magisch spektakel. De lange draden kunnen worden gevlochten, geknoopt, opgerold … Zelfs uitgeschakeld zijn ze zichtbaar in het donker. Slechtzienden kunnen hiermee licht op een andere manier waarnemen, door ze aan te raken, te bewegen …
Met de spiegel worden de kleuren verdubbeld. Ze vloeien in elkaar over en de zintuiglijke ruimte lijkt groter. Wordt gebruikt met de uv-lampen met ref. 61538, 61994 of 61995.
Veilig Verspreiding van licht zonder dat daarbij warmte wordt afgegeven (geen risico op brandwonden voor kinderen), geen risico op snijwonden (draden van polymeer).
Bij snoezelen draait het om het bevorderen van welzijn. (...) Het gaat erom een bepaalde sfeer te creëren met behulp van stoffen, texturen, kleuren, geuren, geluiden, als een uitnodiging tot een zintuiglijke reis. (...) Het is een methode waarbij niets wordt opgedrongen. De benaderingswijze is gebaseerd op het ontdekken van de externe wereld door gebruik van het lichaam en de 5 zintuigen. De begeleider is iemand die faciliteert, die luistert naar de reacties op de prikkels en de sfeer beïnvloedt indien nodig (...) De snoezelmethode berust bovenal op de sociale vaardigheden van de stimulerende persoon richting de persoon die wordt gestimuleerd. Het Snoezelen bestaat uit 3 afzonderlijke fases: ontdekking en ontspanning, ontspanning en zintuiglijke ervaringen, interactiviteit en terugkeer naar de realiteit (...).
Nathalie Casso-Vicarini, algemeen afgevaardigde van de organisatie Ensemble pour l'Education de la Petite Enfance, docente aan de universiteit Paris Ouest.