SENTOSPHÈRE

SentosphèreSentosphère

Sinds 1989 biedt het Franse merk Sentosphère sets aan die de zintuiglijke ontwikkeling en persoonlijke groei stimuleren door middel van creativiteit.

Véronique Debroise, professioneel parfumeur en oprichter van het merk Sentosphère, is ervan overtuigd dat kinderen hun reukzin moeten ontwikkelen, net zoals ze andere academische vaardigheden zoals lezen, schrijven of rekenen leren. Ze begon het Sentosphère-avontuur met een eerste product: Loto des Odeurs (Geur-Lotto), dat sindsdien een referentie is geworden in de wereld van educatieve geurspellen. Gaandeweg breidde Sentosphère zijn aanbod uit met verschillende creatieve en educatieve sets om de andere zintuigen van zowel jonge als oudere kinderen te stimuleren. Tot de bestsellers van Sentosphère behoren Aquarellum, Sablimage en Colorizzy (paint-by-number)

Elke Sentosphère-set is ontworpen volgens pedagogische en intuïtieve methoden, gebaseerd op ervaringen die zowel concreet als speels zijn. Sentosphère zet zich in voor verantwoorde productie, kiest voor Made in France, selecteert veilige grondstoffen en past milieuvriendelijke praktijken toe bij het ontwerpen van producten en verpakkingen.

Ontdek met Sentosphère de wereld van creativiteit en inspireer kinderen vanaf hun eerste stappen

11 producten
11 producten