EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
EFFEN MAT 200 x 200 cm
Promo

EFFEN MAT 200 x 200 cm

EFFEN MAT 200 x 200 cm

  • Europees fabrikaat
  • Garantie 2 jaar
Vanaf de geboorte
Onder toezicht van een volwassene
set van 2
€ 243,79 € 259,88
Beschikbaarheid volgens de gekozen opties

Gerelateerde categorieën

Producten

  • Creëer een activiteitenzone met veilige afstanden door 2 matten aan elkaar vast te maken.
  • Zonder ftalaat

Technische gegevens

  • Samenstelling
    2 matten van 200 x 100 cm verbonden door klittenbandenstrippen.
  • Afmetingen
    L: 200 cm - B: 200 cm - Dikte: 2 cm.
  • Wassen
    met een zacht doekje en koud zeepsopje.

Beoordelingen

  • 1
    1
  • 1
    2
  • 0
    3
  • 1
    4
  • 4
    5

3.86 /5 Gebaseerd op 7 Klant(en) beoordelingen

Céline D.   gepubliceerd 21/02/2025 na een bestelling geplaatst op 26/01/2025

5/5

ALLES IS CONFORM

Julianne G.   gepubliceerd 23/09/2024 na een bestelling geplaatst op 07/09/2024

2/5

Toen ik mijn pakket opende, waren het motoriekmatten, er was er een die beschadigd was. Dus teleurgesteld omdat de matten duur zijn. Normaal gesproken zou ik 5/5 hebben gegeven, maar nu teleurgesteld

Centre Social Et Culturel Des Blagis -.   gepubliceerd 18/12/2023 na een bestelling geplaatst op 20/10/2023

5/5

Conform

Acheteur Vérifié .   gepubliceerd 12/09/2023 na een bestelling geplaatst op 09/08/2023

4/5

ok ontvangen

Acheteur Vérifié .   gepubliceerd 14/03/2023 na een bestelling geplaatst op 01/03/2023

5/5

Zeer goede kwaliteit, ik raad het aan

Acheteur Vérifié .   gepubliceerd 04/11/2020 na een bestelling geplaatst op 05/09/2020

5/5

Super kwaliteit

Acheteur Vérifié .   gepubliceerd 17/09/2020 na een bestelling geplaatst op 28/08/2020

1/5

Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product beschadigd aangekomen, geen klantenservice, fictieve klantenservice die je na een week per e-mail antwoordt zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en je een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, de goede grap is dat het niets meer of minder is dan een klassieke klantenservice, je een product terugsturen en een vervoerder vragen om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'Liever gewoon het product terugsturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Begrijp dat maar! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van de winkel Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!

Antwoord van Wesco de 21/09/2020
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen en uw feedback over de ervaring te geven. Uw opmerking geeft geen indicatie van uw waardering voor het product of zijn specificaties. Het is daarom niet gepubliceerd omdat het geen garantie of advies kan bieden aan toekomstige kopers.