The store will not work correctly when cookies are disabled.
Uw gegevens, Uw keuze
We hechten veel belang aan uw tevredenheid en voeren ons cookiebeheerbeleid met deze constante zorg uit. Door ze te aanvaarden, stelt u ons merk in staat u beter te begeleiden en met u mee te groeien.
Gebruik van cookies:
Om de goede werking van onze website te garanderen en uw aankoopervaring te verbeteren ;
Om ons verkeer te analyseren en de prestaties van onze website te optimaliseren ;
Om aangepaste inhoud voor te stellen die overeenstemt met uw interesses ;
U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door op de link te klikken die toegankelijk is in ons beleid voor de bescherming van persoonsgegevens. Voor meer informatie, klik hier.
Creëer een activiteitenzone met veilige afstanden door 2 matten aan elkaar vast te maken.
Zonder ftalaat
Technische gegevens
Samenstelling
2 matten van 200 x 100 cm verbonden door klittenbandenstrippen.
Afmetingen
L: 200 cm - B: 200 cm - Dikte: 2 cm.
Wassen
met een zacht doekje en koud zeepsopje.
Beoordelingen
1
1
1
2
0
3
1
4
4
5
3.86 /5Gebaseerd op 7 Klant(en) beoordelingen
Céline D. gepubliceerd 21/02/2025na een bestelling geplaatst op 26/01/2025
5/5
ALLES IS CONFORM
Julianne G. gepubliceerd 23/09/2024na een bestelling geplaatst op 07/09/2024
2/5
Toen ik mijn pakket opende, waren het motoriekmatten, er was er een die beschadigd was. Dus teleurgesteld omdat de matten duur zijn. Normaal gesproken zou ik 5/5 hebben gegeven, maar nu teleurgesteld
Centre Social Et Culturel Des Blagis -. gepubliceerd 18/12/2023na een bestelling geplaatst op 20/10/2023
5/5
Conform
Acheteur Vérifié . gepubliceerd 12/09/2023na een bestelling geplaatst op 09/08/2023
4/5
ok ontvangen
Acheteur Vérifié . gepubliceerd 14/03/2023na een bestelling geplaatst op 01/03/2023
5/5
Zeer goede kwaliteit, ik raad het aan
Acheteur Vérifié . gepubliceerd 04/11/2020na een bestelling geplaatst op 05/09/2020
5/5
Super kwaliteit
Acheteur Vérifié . gepubliceerd 17/09/2020na een bestelling geplaatst op 28/08/2020
1/5
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product beschadigd aangekomen, geen klantenservice, fictieve klantenservice die je na een week per e-mail antwoordt zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en je een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, de goede grap is dat het niets meer of minder is dan een klassieke klantenservice, je een product terugsturen en een vervoerder vragen om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'Liever gewoon het product terugsturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Begrijp dat maar! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van de winkel Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!
Antwoord van Wesco de 21/09/2020 Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen en uw feedback over de ervaring te geven. Uw opmerking geeft geen indicatie van uw waardering voor het product of zijn specificaties. Het is daarom niet gepubliceerd omdat het geen garantie of advies kan bieden aan toekomstige kopers.